Wydłużenie godzin pracy w salach obsługi klientów w Podlaskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

poniedziałek, 12 grudzień 2022

W każdy poniedziałek sale obsługi klientów Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ  czynne są do godziny 18:00.

 Zapraszamy serdecznie do:

  • siedziby głównej Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku
  • Delegatury w Łomży, Al. Piłsudskiego 11a
  • Delegatury w Suwałkach, ul. Ogińskiego 5c
  • Delegatury w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 26

w dni robocze w następujących godzinach:

  • • poniedziałek: 8:00-18:00
  • • od wtorku - piątku: 8:00-16:00

Będziecie mogli Państwo załatwić wszystkie sprawy realizowane w salach obsługi m.in. takie jak: uzyskać kartę EKUZ, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne czy potwierdzić Profil Zaufany, zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne; uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ. To bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Jak się umówić z e-Doradcą? <- Kliknij w link

 

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590